Online grafkisten bestellen


Uitleg over het Online kopen van een uitvaartkist

Onze webwinkel werkt op de algemeen bekende manier zoals de meeste moderne webwinkels functioneren. Blader door de online catalogus, bekijk producten en specificaties en kies. 
Door op de knop ‘Nu bestellen’ te klikken wordt het artikel toegevoegd aan
Mijn bestelling’.
Mijn winkelwagen
In de winkelwagen kan een extra product worden toegevoegd welke worden weergegeven in het venster ‘Gerelateerde producten’. Dit kan ook door terug te gaan naar de catalogus door op de link ‘verder winkelen’ te klikken.
Eventuele bezorgingskosten worden in stap 2 naar keuze toegevoegd.
Via de knop ’Bestelling afronden’ komt u in stap 1 waar uw gegevens worden gevraagd.
Stap 1

Er zijn twee mogelijkheden om deze stap te doorlopen. In de meeste gevallen zal worden gekozen om ‘af te rekenen als gast’. Bij terugkeer naar de website is dan geen actuele inzage in de geplaatste bestelling. Uiteraard wordt de koper wel via email op de hoogte gehouden van betaling en aflevering.
Als er wordt ‘Afgerekend als gast’ en op de knop ‘Doorgaan’ wordt geklikt zal het volgende scherm vragen om invulling van noodzakelijke persoonlijke gegevens en afleveradres.
Als gekozen wordt voor ‘Registreren’ dan wordt er in de volgende stap ook gevraagd om een wachtwoord aan te maken. Bij een later bezoek aan de website kan dan worden ‘ingelogd’ en o.a. inzage worden gekregen in de status van lopende of vroegere bestellingen via ‘Mijn account’.

Er kan een alternatief afleveradres worden opgegeven. Door onderaan de gegevens pagina te kiezen voor ‘Verzend naar een ander adres’ en vervolgens op de knop ‘Volgende stap’ te klikken komt u in het invulformulier ‘Afleveradres’.
Ander adres kiezen

In dit deel kan bijvoorbeeld het adres van het Uitvaartcentrum worden ingevoerd zoals in het plaatje wordt getoond. Vermeld bij ‘Ter attentie van:’ de naam van uw contactpersoon en om welke uitvaart het gaat. Bij ‘Bedrijfsnaam’ kan de naam van het Uitvaartcentrum worden ingevuld.
Afleveradres

Bij Stap 2 wordt de verzendmethode gekozen.
Er is in eerste instantie keuze uit het zelf (laten) ophalen van de bestelling of het laten bezorgen. De keuze wordt toegevoegd aan de bestelling.


De derde stap is het kiezen van de betaalmethode.
Hier is het mogelijk te kiezen voor online betaling via Ideal of met Credit Card (via PayPal). Het is mogelijk om bij zelf afhalen in ons magazijn (tijdens werkdagen en kantooruren) om contant te betalen. Denk in dat geval aan gepast geld, ons magazijn is gesitueerd in een industriegebied en wij zullen altijd een minimum aan contant geld in huis hebben!


Onder het hoofdstuk ‘Betaalmethoden’ (volgende pagina) zal een instructie over het online betalen te vinden zijn.

De laatste stap is het controleren van de bestelling en het accepteren van onze algemene voorwaarden.
In het veld ‘Opmerkingen:’ kunnen aanvullende instructies worden achtergelaten zoals in onderstaand voorbeeld.


Door op de knop ‘Plaats bestelling’ te klikken zal de bestelling definitief zijn en wordt die door ons kantoor ontvangen en tijdens kantooruren verwerkt.
U ontvangt direct enkele automatische berichten met informatie en bevestigingen.